tisdag 21 augusti 2007

Shoppingdag

9.49 pm
Valerie har fatt problem med sin bok och maste aka till New York en vecka.. vilket gor att jag maste aka hem till Sverige mycket tidigare. Usch jag vill inte! Mitt plan gar i morgonkvall vilket innebar att det har blir min sista natt.

Jag och Elina hade egentligen tankt aka till Disneyland idag men eftersom min hemreseplan andrats struntade vi i disneyland och tog en shoppingdag i stallet. Forst akte vi till Third Street(The promenade) dar vi gick i flera timmar i affarer som Victoria's Secret och Abercrombie&Fitch. Jag koppte bla. tva klanningar, en vaska och ett par byxor. Har koppt en jattefin present till Cissi, som jag egentligen vill behalla sjalv :P
Lunch at vi pa en mysig sushiresturang langst Third Street.
Darefter akte vi till Robertson Blv dar resturangen The Ivy ligger, samt alla affarer som Kitson, Alice+Olivia och Lisa Kline. Elle McPerson var inne pa Kitson och naturligtvis var det sa manga paparazzis utanfor att man knappt kom in. Jag hittade inget spec pa Kitson men kopte en Primp tracksuit pa Lisa Kline. Av det jag koppt idag ar jag nog mest nojd med en svart volangklanning fran French Connection.

Inne pa Bebe som ar en av mina nya favoritaffarer hande nagot roligt. Pa disken lag en tidning med Vanessa pa framsidan och jag var bara tvungen att beratta for hon i kassan att det ar min kompis. Sa vi borjade prata och sedan ville hon att vi skulle folja med henne in pa lagret dar hostens nya kollektion hangde. Det fanns hur mycket snygga klader som helst och vi fick prova allt vi ville. Jag blev sa fortjust i en klanning och affarens manager tyckte den passade sa bra pa mig att jag fick den. Hon tyckte nog aven lite synd om mig eftersom jag maste aka harifran sa snart och Bebe finns ju inte hemma i Sverige. Jag fick alltsa en gratis klanning fran min favoritaffar som inte ens gar att kopa forens om nagra veckor :D



Har ar en bild pa tidiningen 944 (Vanessa's cover):

Inga kommentarer: