söndag 19 augusti 2007

Santa Monica - Malibu

10.00 pm
Klockan elva i mnorse hamtade Elina upp mig for att visa mig runt Santa Monica. Elina ar en bekant till Valerie och hon gar pa UCLA. Vi akte forst till beachen, gick ut pa Santa Monica pier och gick langst third street dar alla bra affarer finns. Jag tog bara en snabb titt i nagra eftersom vi bestamde oss for ha hela tisdagen som shoppingdag.

Senare bestamde vi oss for att aka till Malibu och ata lunch. Elina ville visa mig en resturang som heter Geoffrey's som tydligen skulle ha valdig god mat och fantastiskt utsikt. Battre lage kan nog inte en resturang ha.. den ligger just pa en klippa och man har utsikt over havet och hela Malibu. Och vem satter sig vid bordet bredvid oss om inte Brandon Davis. Tur att jag hade solglasogon sa det gick att stirra utan att han markte nagot :P

Pa eftermiddagen akte vi tillbaka till LA for att ga pa bio. Det blev en actionfilm med Matt Damon som jag inte kommer ihag namnet pa. Men bra var den i alla fall och det var skont att sitta i en sval biosalong.
xoxo

Inga kommentarer: