måndag 29 oktober 2007

Sista dagen i Sverige

I dag är min sista dag i Sverige för om några timmar går mitt plan till London. Därefter Hong Kong och 20-30 timmar senare kommer jag (förhoppningsvis) ha landat i Perth, West Australia.
Det har varit väldigt svårt att packa eftersom man bara får ha en resväska och det känns som om jag lämnat massor av saker jag behöver här hemma. Men det ordnar sig nog och nu är det bara att hoppas att jag slipper betala övervikt och att ingen bryr sig om att jag har för mycket handbagage.

I går var en väldigt stressig dag. Jag satt fyra timmar hos frissan för klipp och sling. Där efter sprang jag runt på stan för att köpa det sista inför resan. Det blev ett par skor, en kameraväska och lite smink. Vid middagstid mötte jag Lea och vi gick ner till Stureplan för att äta middag. Vår sista middag på ett väldigt bra tag :'( Jag brukar inte ha svårt för att säga hejdå när jag ska åka eller när någon annan åker men det här kändes väldigt jobbigt. Kommer sakna er alla!! Kommer dock inte sakna detta regniga, gråa och trista höstväder. I går blev det ju mörkt vid tre.
xoxo

Inga kommentarer: